Dette er et dokument som ble sendt til kommuneadministrasjonen. Dersom innkommende post blir scannet, og dokumentet ikke er gradert, kan du lese dokumentet ved å klikke på tekst-lenkene under. Du kan få mer informasjon om saken dette dokumentet er knyttet til ved å klikke på arkivsak-lenken.
 
Clear
     
 

Innkommende dokument

Innkommende dokument 2013184271
DokumentID: 23/14939 - Søknad om reparasjon/endring/supplerende tiltak på eksisterende sanitæranlegg - gnr. 70 bnr. 92 - Øvre Eidevegen 120
ArkivsakID: 21/9875 - Varsel om pålegg - VA-arbeid - gnr. 70 bnr. 92 - Øvre Eidevegen 120
Journaldato: 28.03.2023
Brevdato: 28.03.2023
Dokumentansvarlig: Oddmund S. Røkke

Avsender(e)

RISA AS AVD HAUGESUND
Husøyvegen 35
4262 AVALDSNES
ACOS Innsyn levert av ACOS AS